Sunday 12 June 2016

BULAN RAMADAN 2016

Assalamualaikum....

ni first entry post untuk blog saya ....untuk puasa pertama mesti korang makan sahur dan berbuka kat rumah kan? mak masak sedap2... mkn dengan family semua....wahhh best....😄 kena plak kalo ada menu kesukaan....lagi best ye tak? lepas dah seminggu puasa dah tentu mesti sambut buka puasa kat luar sekali sekala...ok....sama jgk mcm saya ...last week saya ada pergi berbuka puasa kat Sunway Convenction Centre Seberang Jaya Penang....first early bird dapat la harga murah skit ...lebih kurang RM62.00 sorang....makanan dia ok la...sedap...mcm2 ada....ada cabutan bertuah jgk....tapi saya x dpt pon...huhuhu.....




                     







ini makanan saya....hehehe...




2 comments:

  1. Dapat cabutan bertuah, mau melonjak Reen. Hehehee btw, Reen dh follow blog dear. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....kita x penah dapat pon....seronok jgk kalau dpt kan?

      Delete